
Αγαπητοί Πελάτες
Η εταιρία ΑΥΓΕΡΑΝΤΩΝΗΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ δραστηριοποιείται στον τομέα του καθαρισμού φίλτρων μικροσωματιδίων από το 2016 με άρτια μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας. Συμβαδίζοντας με τις εξελίξεις που έρχονται στο χώρο τον φίλτρων αιθάλης (dpf) με τις νέες τεχνολογίες που εφαρμόζονται μέσω του συστήματος SCR (Σύστημα Επιλεκτικής Κατάλυσης) με την βοήθεια του AdBlue συνεχίζουμε και επενδύουμε σε καινούργιο εξοπλισμό για να μπορούμε να καλύψουμε όλο το φάσμα του καθαρισμού μέχρι και euro6d.
Τον καθαρισμό και την αναγέννηση φίλτρων μικροσωματιδίων (DPF) και καταλυτών για κάθε τύπου επιβατικού οχήματος. Με το ειδικό μηχάνημα εξασφαλίζεται το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα και την επαναφορά του φίλτρου μικροσωματιδίων (DPF) & καταλύτη στην αρχική του κατάσταση.
Την διαδικασία ακολουθεί προέλεγχο των εσωτερικών δομών των κυψελών DPF & CAT με μικροκάμερα και μέτρηση πραγματικής πίεσης πριν και μετά τον καθαρισμό για το βέλτιστο δυνατό αποτέλεσμα.
Η διαδικασία καθαρισμού και αναγέννησης φίλτρων μικροσωματιδίων (DPF) και καταλυτών που πραγματοποιείται στο εκάστοτε φίλτρο τυγχάνει 100% επιτυχία, εάν δεν καθαριστεί δεν ολοκληρώνεται ο κύκλος του καθαρισμού. Όμως για να μην ξαναγεμίσει πάρα πολύ γρήγορα το φίλτρο μας στο αυτοκίνητο πρέπει να τηρούνται τα εξής:
– Το όχημα να μην τυγχάνει έλλειψης συντήρησης
– Να μην έχει λάθος θερμοστάτη ο οποίος προκαλεί την αύξηση παραγωγής κάπνας.
– Να μην έχει ΒΛΑΒΗ στην βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων – EGR.
– Να μην έχει ΒΛΑΒΗ στα μπέκ ψεκασμού του κινητήρα.
– Να μην έχει ΒΛΑΒΗ στην τουρμπίνα του κινητήρα με αποτέλεσμα την καύση λιπαντικού της τουρμπίνας και εναπόθεσης κάπνας στο φίλτρων μικροσωματιδίων (DPF).
– Να μην έχει διαρροές λαδιού στον χώρο καύσης του κινητήρα φλάντζες, τσιμουχάκια κλπ.
– Να μην έχει ποσότητα νερού στο φίλτρο πετρελαίου του κινητήρα.
– Να μην έχει σπασμένο φίλτρο μικροσωματιδίων (DPF) & καταλύτη.
– Να μην έχει κακή ποιότητα καυσίμου.
– Να μην έχει εσωτερική ΑΛΛΟΙΩΣΗ το φίλτρο μικροσωματιδίων (DPF) & καταλύτη λόγω υπέρβασης του σημείου τήξεως.
– Να χρησιμοποιείται το σωστό σε προδιαγραφές λάδι κινητήρα και, πρόσθετο χημικό ουρίας (ADBLUE) όπως και ο έλεγχος της σωστής λειτουργίας της αντλίας του ADBLUE.
– Να ελέγχεται διεξοδικά το μπεκ ψεκασμού του συστήματος ADBLUE εάν ψεκάζει στο 100%.